مسابقه مجازی بصیرت فاطمی برگزار می شود 

مسابقه مجازی بصیرت فاطمی برگزار می شود 

تاریخ انتشار : ۷ دی ۱۳۹۹
رضا صدیقی مهنی گفت: از آنجایی که امسال سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و حماسه ۹ دی هم زمان شده است بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی بصیرت فاطمی را برگزار کنیم.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ویژه برنامه های ایام فاطمیه حول محور فضای مجازی اجرا می شوند، گفت: از آنجایی که امسال سالروز شهادت حضرت زهرا (س) و حماسه ۹ دی هم زمان شده است بنابراین در نظر داریم مسابقه مجازی بصیرت فاطمی را برگزار کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: به همین منظور علاقمندان به شرکت در این مسابقه مجازی می بایست با مطالعه کتب مرتبط با زندگی و سیره حضرت زهرا (س)، در مورد نقش آن حضرت در دفاع از حریم ولایت متنی کوتاه نوشته و آن را از طریق مجازی برای ما ارسال کنند.




وی بیان کرد: علاوه بر این، یکی دیگر از ویژه برنامه های این ایام، تولید محتوا با محوریت معرفی شخصیت حضرت زهرا (س)، نقل احادیثی از آن حضرت و مداحی است که در قالب کلیپ هایی کوتاه تولید شده و در فضای مجازی منتشر می شوند.




صدیقی مهنی ابراز کرد: همچنین با مشارکت بچه های مسجدی کانون، در حال طراحی و تولید عکس نوشته هایی با مضمون شهادت حضرت زهرا (س) هستیم تا در فضای مجازی منتشر کنیم.




مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت ادامه داد: سپاه پوش کردن مسجد و محله متناسب با ایام فاطمیه از دیگر برنامه های سالروز شهادت صدیقه اطهر(س) است.



 وی عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونایی فقط یک روز مراسم عزاداری آن هم ویژه ارکان مسجد با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار می شود.



صدیقی مهنی در خاتمه یادآور شد: در سالروز حماسه ۹ دی با بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج گرد هم آمده و پرچم آمریکای جنایتکار که قاتل حاج قاسم سلیمانی است را به آتش می کشیم.

پایان پیام/ 586